Van állandó kedvezmény, amit igénybe tudok venni?

| 0

Igen, van. Amennyiben legalább két füzetet vásárolsz, a szállítási költséget mi álljuk. Ezen kívül időről-időre szoktunk meghirdetni kedvezményeket vagy nyereményjátékot is, amiért érdemes a Facebook vagy az Instagram oldalunkat követni.

Van lehetőség személyes átvételre?

| 0

Alapvetően mint webshop, nem tudjuk biztosítani az állandó személyes átvételi lehetőséget, viszont speciális esetekben igyekszünk megoldani. Ilyenkor természetesen nem számítjuk fel a szállítási költséget. Ezzel kapcsolatban érdemes felvenni velünk a kapcsolatot e-mailben vagy a kapcsolat menüpontban megadott telefonszámon.

Kérhetem postára a csomagot?

| 0

Mivel GLS futárszolgálattal dolgozunk, ezért sajnos nem. Viszont a futárszolgálat rugalmasságának köszönhetően kérhető akár munkahelyre is, a recepción is hagyható, stb. Speciális kézbesítés esetén vásárláskor a ‘megjegyzés’ részbe bele lehet írni minden igényt, illetve a futárnak megadjuk a vásárló telefonszámát … Continued

Mikor kerül kézbesítésre a megrendelt füzet?

| 0

Amint beérkezett a hasznosbolt.hu számlájára a fizetendő összeg. PayPalos fizetés esetén ez azonnal megtörténik, átutalás esetén pedig az átfutási időt beleszámítva (függően a bank adminisztrációs idejétől). A csomagokat délelőtt tudjuk feladni, így abban az esetben, ha valaki délután vagy este … Continued

Hogyan tudok fizetni a rendeléskor?

| 0

Kétféle módon lehet fizetni, melyek az alábbiak: Fizetés közvetlen banki átutalással Banki átutalás menete: A fizetés kiválasztásnál válassza ki a ‘Közvetlen banki átutalást’. A ‘Megrendelés elküldése’ gombra nyomva a honlap átnavigál a ‘Rendeléseim’ oldalra, mely tartalmazza a rendelési számot, illetve … Continued